integ century

Rendszer admin

RENDSZER
ADMIN

RENDSZER FELÜLETEK KIALAKÍTÁSA
CÉGINDÍTÁS
JOGOSULTSÁGOK
STÁTUSZOK
JOGI BEÁLLÍTÁSOK
ADATSZINKRON BEÁLLÍTÁSOK

A rendszer kialakítása lehetővé teszi, hogy a felhasználó tetszőlegesen változtathassa a képernyő témáját. Ezt a képernyő bal felső sarkában található Nézet menü alatt teheti meg.

A legtöbb, a programban található ablak, táblázat, lekérdezés, a felhasználó által szabadon változtatható felületű. Minden felhasználó személyre szabottan alakíthatja ki, hogy az adott ablakban milyen oszlopokat szeretne látni és milyen sorrendben. Ezt a képernyőn már kint lévő oszlopok egérrel történő mozgatásával, ill. az un. oszlopválasztó alkalmazásával oldhatja meg.

A cég törzsadat állományát felhasználva paraméterezzük azokat az adatokat, melyek elengedhetetlen részek a folyamatok támogatásában. Saját cég adatai, vevők – szállítók – partnerek paraméterei. Pénzügyi paraméterek, melyek fontosak mind a logisztikai, mind a gyártási és az értékesítés folyamán is. Ezen adatokat Migrálás segítségével, a régi rendszerből kinyert adatfájlok felhasználásával tudjuk beolvasni az új felületekre.

Minden egyes feladathoz, folyamathoz különböző de egyben azonos ember is beállítható, kaphat jogosultságot a rendszer írásához, olvasásához, lekérdezéséhez. Ezt minden esetben a rendszergazda, pénzügyi folyamatok esetén a kontroller határozhatja meg, és állítja be. A feladatokhoz tartalmazó nézeteket csak meghatározott jogosultsággal rendelkező felhasználók láthatják.

Egyes, mint például az adószám kötelezettséggel irányított pénzügyi folyamatoknak Jogszabályi előírásoknak kell megfelelniük. Ezeket a rendszer beállításának idején még a folyamatok megalkotásának elején fontos beállítani, az értékesítés hibamentes működése érdekében. Rendszerünkben több estben figyelmeztető, felugró ablakok értesítik a felhasználót, ha a munkafolyamat nem felel meg a jogi követelményeknek.

Olyan esetekben, ahol más Applikációk, adatbázisok, felületek is használják a rendszerben található adatokat, adatszinkronra van szükség. Általában ilyen esetekben is az ERP mint központi rendszer a kiinduló adatbázist, és az ott felhalmozott adatokat kell Interface segítségével frissíteni megadott időben, intervallumokban. Ilyen adatszinkron előfordulhat Banki kommunikáció során, Online Távszámla használata esetén, E számlák kiállításakor is.