Szolgáltatások
Miért a Tandofer?
Tandofer partnereinek száma meghaladja a 110 olyan céget, vállalkozást, ahol a folyamatok nem lefedhetők „dobozos” megoldásokkal, így az INTEG fantázia névre hallgató, általunk kifejlesztett magyar vállalatirányítási rendszerek egyike segít a közel 6000 felhasználónak, hogy naponta profitot termeljenek a bekapcsolt ERP modulok maximális kihasználásával, segítségével.
Célunk segítséget nyújtani a döntéshozóknak a döntési helyzetek gyors, alapos, teljes körű elemzésében, a döntési alternatívák kialakításában, illetve a különböző alternatívák keltette hatások elemzésében, értékelésében, ezáltal megalapozva az adott helyzetben a cég szempontjából lehető legjobb döntés meghozatalát, így optimalizálva a társaság működését. Szoftvereinkkel megoldást kínálunk a cégek középvezetői szinten működő szakembereinek, hogy feladataik ellátása során oly módon jussanak a számukra szükséges adatokhoz, információkhoz, mely leginkább megfelel az igényeiknek, és a döntéshozók felé előterjesztett információkat olyan formában, gyorsasággal és gyakorisággal tudják elkészíteni, mely megkönnyíti és teljes körűen kielégíti a cég vezetőinek igényeit mind a formai mind a tartalmi és az időbeli elvárások tekintetében.
Továbbá a Tandofer vállalatirányítási, ügyviteli rendszer megoldást nyújt a cégek alkalmazottainak abban, hogy a munkájuk során a lehető legkisebb idő ráfordítással, és erőfeszítéssel legyenek képesek megfelelni munkahelyi adatrögzítési, feldolgozási és ellenőrzési feladataiknak, mindezt úgy, hogy az esetlegesen elkövetett hibák gyorsan felismerhetőek, lokalizálhatóak és javíthatók legyenek, még mielőtt az adatok a cégvezetés következő szintjére kerülnének. Az adat ott kerüljön rögzítésre ahol keletkezik, egy adat – egy helyen – egyszer elv!
Cél, hogy a cég tevékenységének felmérésén, az ügyviteli folyamatok, az információ áramlás útjának, mélységének és tartalmi elemeinek megismerésén, az alkalmazott kimutatások, elemzések, nyomtatványok és jelentések formai, tartalmi kialakításán keresztül átfogó képet kapjunk a társaság jelenlegi információs helyzetéről, felmérjük a különböző szinteken működő szakemberek igényeit, a jelenleg működő rendszer erősségeit, gyenge pontjait, hiányosságait, megfelelve akár az Ipar 4.0 irányelveinek.
Mindezen elemzése és értékelése után javaslatot teszünk a Tandofer INTEG vállalatirányítási szoftver segítségével a rendszer teljes vagy részleges átalakítására. Az ügyviteli folyamatok bővítésére, esetleg egyszerűsítésére, mellyel a cégek időt, és erőforrásokat takaríthatnak meg a napi működés során, ezáltal téve lehetővé az erőforrások takarékos elosztását, és a tudatos vállalatirányítást, mely elengedhetetlen a 21. században sikeresen működni szándékozó vállalkozások számára.
Egyedi ERP bevezetése
Általában lehetetlennek tűnő feladatra vállalkozik egy cég, ha ERP bevezetésen gondolkodik! Napjainkban minden cég egyedi, hiába mondják, hogy ugyan azt szeretnék amit az ismerősnél láttak. A mai információs társadalmában egy cég sikere, életben maradása múlhat a gyorsan, pontosan, praktikus formában rendelkezésre álló, döntéseket megalapozó adatokon. Feladatunk, hogy megszervezzük ezen cégspecifikus adatok előállítását, a lehető legkisebb erőforrás felhasználással, a lehető legmagasabb színvonalon a cégek tulajdonságaihoz igazítva! Ezen múltbéli adatok felhasználásával a Tandofer INTEG Döntéstámogató Rendszerünk biztosítja a vezetők számára a jövőbeni célok elérését és a Trendek kialakítását!
ERP üzemeltetési szolgáltatás, Helpdesk
Manapság nélkülözhetetlen az üzemeltetők elérése több csatornán is. Az IT Help Desk szolgáltatásunk ezt az űrt hívatott betölteni. Az ügyviteli szoftver felhasználására vonatkozó kérdések megválaszolására, a telefonon történő rövid (maximum 15 perces) kezelői segítségnyújtásra terjed ki. A partnereink által kapcsolattartásra kijelölt személy/kapcsolattartó igényelheti. A kapcsolattartónak rendelkeznie kell az ERP Szoftver használatára vonatkozó ismeretekkel, illetve korábban oktatásban részesült. Amennyiben a felhasználó telefonon történő segítségnyújtást igényel, a hardvernek, amelyre a vállalatirányítási programot telepítették, rendelkezésre kell állnia.
Folyamat szintű rendszerátvilágítás
A megvalósítás kezdetén, alapvető célkitűzéseink között szerepelt, hogy egy olyan vállalatirányítási rendszert fejlesszünk, mely képes a XXI. század kihívásainak megfelelni, valamint valamennyi felmerülő igényt képes legyen kiszolgálni. Cégünk konzulensei, Tandofer INTEG vállalatirányítási rendszereink bevezetői nem szoftver fejlesztők, és nem informatikai szakemberek, hanem folyamat és rendszer elméletben gondolkodó pénzügyi, gyártóművi, és logisztikai szakemberek. Közreműködésükkel a cégeknél működő folyamatokat felmérjük, majd javaslatot adunk azok megtartására, módosítására a magasabb profit elérésének érdekében.
Tabletes App fejlesztés
A Tandofer Android Applikációs rendszere egyaránt WIN és WEB platformon működik. A fejlesztés folyamán egyidejűségre kell törekedni, csak a két platform eltérőségéből adódó változásokat kell külön programozni. Így érhető el, hogy Android alapú Applikációink interface kapcsolatokkal gyorsan, hatékonyan kommunikáljanak a központi ügyviteli rendszerrel és a felhasználókkal, akár az ország teljes területén. Fejlesztő csapatunk egyedi a cégek részére kialakított elő tervekkel prezentálják a jövőbeni működési vállalatirányítási folyamatokat, bevonva a felhasználót, közösen alakítják a folyamatokat, leképezve azokat ahogyan azok az életben futnak!
Lépései néhány pontban:
- Ötletek meghallgatása, validálás.
- Megvalósíthatóság felmérése, vázlat készítés.
- Design elkészítése, jóváhagyatás.
- App megvalósítása, tesztelés a felhasználóval.
- Éles használat.
- Kis idő után felmerülő újabb funkciók beépítése.
Egyedi, Integrált WEBáruház készítés, B2B, B2C,
Ha egy cég abban a szerencsés helyzetben van, hogy rendelkezik piacképes szaktudású alkalmazottakkal viszonylag egyszerű dolga van. Fel kell építeni az online jelenlétet, ki kell alakítani az ajánlatot és az online marketing segítségével ügyfeleket kell szerezni. De ez nem mindig ilyen könnyű.
Cégünk WEB csapata segít abban, hogy az évek alatt felhalmozódott adatbázist véve alapul a Tandofer INTEG adatbázisával (ERP) felépít egy olyan WEBShop, WEBoldal alapú értékesítői vonalat, mely interface frissítések segítségével elérheti a fizetőképes keresletet a világ minden táján, ezzel profitot termelve partnereinknek! Kommunikál a raktárkezelő programmal, készletekkel, Online számláz, automatán kezeli a logisztikai, szállítmányozási adatmezők kitöltését.
A vállalatirányítási rendszerben beállított Interface alapú időzített árváltozások, áremelések automatikusan frissülnek!
Egyedi Felhő alapú rendszerek
Tandofer INTEG vállalatirányítási, ügyviteli rendszereinkhez felhő alapú WEB-es modulok is kapcsolhatók, melyek megkönnyítik, automatizálják a folyamatokat, felgyorsítva a mindennapi irodai munkát, ilyenek:
- SiGY HR Modul
- Távszámla Modul
- Banki kommunikációs Modul
Pályázati Projekt generálás
Hivatásunknak érezzük és legfontosabb célkitűzésünknek tartjuk, hogy segítsük partnereinket abban, hogy pótlólagos forrásokhoz jussanak és megvalósíthassák elképzeléseiket, legyen szó a napi operatív működésük elősegítéséről, vagy akár hosszú távú céljaik eléréséről.
A Pályázati Tanácsadás során a mi mentorunk, konzulensünk összecsatlakozik online, de akár személyes megbeszélés keretein belül Önökkel. Első lépésben megismerkedünk a céggel, felderítjük, mi okozza a legnagyobb fejtörést sz Ön számára, hol vannak elakadások, vagy akár felgyorsult folyamatok. Majd ismertetünk olyan lehetőségeket, amelyek valóban működnek, és megoldást nyújtanak a problémára, akár a Modern Vállalkozások Programja keretén belül. Annyi sikertörténetet, működő rendszert mutatunk, ami elég lesz ahhoz, hogy teljes megértése legyen a cégfejlesztési rendszerek működéséről, és olyan csomagot generáljunk mely segíti a kitűzött célok irányába elindulni.
Pályázatok írása és teljes körű menedzselése
Pályázatmenedzsment tevékenységünk keretében vállaljuk a pályázatok elkészítését, folyamatos menedzselését egészen a fenntartási időszak végezetéig. Munkatársaink az évek folyamán komoly tapasztalatra tettek szert az Európai Uniós pályázatok elkészítésében, s ennek köszönhetően több, mint 95%-os nyerési rátát, valamint számos elégedett ügyfelet tudunk felmutatni. Munkánk során felmérjük lehetséges partnerünk igényeit, s mérlegelve lehetőségeit egyedi megoldásokat kínálunk az aktuális pályázati konstrukciókhoz igazodva, illetve minden olyan szempontra felhívjuk a figyelmet, amely egy sikeres pályázat elbírálásának előfeltétele.
A Tandofer Informatikai Kft. regisztrált vállalatirányítási, ügyviteli szoftver beszállítóként van jelen a Modern Vállalkozások Programjában, így bizalommal fordulhatnak cégünk irányába Európai Uniós Pályázatok kapcsán.
IFKA IT ERP tanácsadás
Cégünk konzulensei, a Tandofer INTEG vállalatirányítási rendszerek bevezetői elsősorban nem szoftver fejlesztők, és nem informatikai szakemberek, hanem folyamat és rendszer elméletben gondolkodó pénzügyi, gyártóművi, és logisztikai tanácsadó szakemberek, akik évente több 100 órában látják el tanácsaikkal partnereinket és a bevezetés alatt álló cégek ERP felhasználóit. Segítségükkel a cégeknél működő folyamatokat felmérjük, majd javaslatot adunk azok megtartására, módosítására a magasabb profit elérésének érdekében.
IFKA minősítésünk elnyerésével, IT tanácsadói és tervezési-struktúránk segítségével több vállalatirányítási, rendszer bevezetési projektet segítettünk sikeres pályára állni. Azonosítja a kulcs problémákat, és Ő a Híd a Cég és az ERP fejlesztők között a problémák tolmácsolásában!
Kisboltos Szoftvermegoldások
A Trafik és Bolt MESTER egy olyan PC alapú pénztárgép és kiskereskedelmi szoftver, amely speciálisan a trafik és bolt tulajdonosok mindennapi munkájának megkönnyítésére lett kifejlesztve, figyelembe véve, hogy az online készletnyilvántartó rendszer használata követelmény minden Nemzeti Dohányboltban. Professzionális kasszarendszerünk minden szempontból megfelel a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. pályázatában megjelölt dohánytermék árusító üzletek kialakítására vonatkozó irányelveknek is. Lehetővé teszi a vonalkódos nyilvántartást, az elektronikus naplóval rendelkező pénztárgép használatát, a teljes körű ügyviteli folyamat kezelését és több trafik, kisbolt együttes üzemeltetését.
Egyszerűen kezelhető és könnyen elsajátítható a rendszer, valamint érintőképernyős kassza-funkció gombokkal is rendelkezik. Naprakész készletnyilvántartást vezet és időszakos forgalmi jelentések, statisztikai lekérdezések megjelenítésére is alkalmas. További előnyei az alacsony beszerzési és üzemeltetési költségeken kívül, hogy a rendszer bővíthető és távmenedzselhető, amelyhez folyamatos ügyfélszolgálatot biztosítunk.
KÖZPONTI Trafik és Bolt MESTER szoftver segítségévet több egymástól különböző helyen lévő üzleti egység egy időben monitorozható, ellenőrizhető, árazható, ezzel elkerülve a készlet és pénztárhiányokat. Döntéstámogatási Rendszerrel össze kapcsolva kummulált beszerzési csomagok hozhatók létre a beszállítók versenyeztetése érdekében!