Vállalatirányítási Rendszer Egyházközösségek igényére szabva

Vállalatirányítási Rendszer Egyházközösségek igényére szabva

Ma a Digitalizáció korában már nem csak a cégek, vállalkozók szeretnék tudni, hogy a bevételeik, és a hozzá kapcsolódó hosszú és rövid távú költségeik hogyan változnak, hanem egyes egyházi szervezetek is. Nem minden esetben lehet igény egy jól megtervezett és kivitelezett ERP – Vállalatirányítási Rendszer az egyházi belső folyamatok szabályozására, de elérheti azt a méretet egy Egyház Közösség, ahol szükséges az alkalmazása.

Másik nagy befolyásolási tényező a MÁK – Magyar Államkincstár évenkénti felülvizsgálata, melyet személyes megjelenéssel végez akár több napon keresztül is. Ilyenkor hosszabb időre kitelepül az Egyházközösség Gazdasági Hivatalába egy felülvizsgálati csoport, akik folyamat vizsgálatot végeznek a jogszabályoknak megfelelően.

Manapság több Egyházközösség is rendelkezik, rendelkezhet alárendelt Szociális Intézménnyel, Oktatási Intézményekkel, Szabadidős Intézményekkel és egyéb Ingatlanokkal, melyek külön-külön is gazdasági entitásként működnek az Egyházi szervezeten belül.

Egy ilyen szervezet irányítására nagyon bonyolult Gazdasági és Pénzügyi alapokon nyugvó Ügyviteli, ERP – Vállaltirányítási Rendszerre van szükség.

A Tandofer Informatikai Kft. által fejlesztett INTEG CASH Vállaltirányítási rendszer alkalmas több gazdasági entitást irányító Egyházi belső folyamatok kezelésére.

NÉHÁNY GONDOLAT A MŰKÖDÉSRŐL

NYILVÁNTARTÁS

Alapja a Többsíkú Ügyféltörzs rendszer melyben a jogosultságok miatt akár 6 síkon is szerepelhet egy személy így hat törzsszámmal rendelkezik, de ezeket össze fogja egy Összekötő logikai ügyfélszám is:

-személy vagy entitás szerepelhet mint beszállító,

-mint egyház tag, tagi-jótékonysági befizető,

-szerepelhet, mint gondviselő, akinek a gyermekei egyházi iskolába járnak,

-mint szociális ellátó, aki szülei után fizet idős gondozást,

-szerepelhet, mint temettető, aki sírmegváltást fizet,

-szerepelhet, mint vevő aki használja a sport létesítményeket.

Ezekhez hasonlóan a diákok nyilvántartására is több jogosultsági szint állítható be:

  • mely oktatási intézmény tagja, időbélyeges besorolással, 09.01 – 07.01,
  • mely osztály tagja, időbélyeges besorolással, 09.01 – 07.01,
  • csatolt igazolások bevitele a 12 féle kedvezmény kezeléséhez, időbélyeges besorolással, 09.01 – 07.01,
  • étkezési díjak könyvelhetősége étkezési igénytől, érzékenységtől függően,
  • étkezési díjak beszedhetősége fizetési fajtától függően, készpénz, átutalás, csoportos beszedés melyet a Távszámla Modul azonnal kiküld, vagy késleltetve a nap végén,
  • étkezési, érzékenységi fajták beállíthatósága és paraméterezése,
  • hiányzás esetén a bejelentés azonnali könyvelhetősége, következő hónapban a befizetési igény automata korrigálásával,
  • minden diák mögött saját naptárrendszer,
  • új diák esetén a háttérben minden automatán legenerálódik,
  • év elején a szünetek paraméterezése diákonként automatikus,
  • alapítványi befizetések követhetősége diákonként,
  • büfékártya lehetősége szülői jóváhagyással, így a diáknál nincs készpénz, RFID leolvasóval használható tematikus kártya,

Az étkezési igények és alapanyagok KONVIKTUS esetén is beállíthatók:

  • több fajta menü készül érzékenységtől függően,
  • jelenleg 3600 étel recept van feltöltve,
  • receptek meghatározása 100 adag elkészítéséhez vannak paraméterezve, természetesen életkorhoz kötött szabályozott mennyiségekkel. Például az óvodások kevesebbet, az iskolások már nagyobb mennyiséget, míg a közép iskolások vagy felnőttek már a maximális adagot kapják.
  • egyszerűsített gyártással készülnek az ételek, melyeket a kiszolgálás után kivezetik a készletről és az alapanyag raktárból,
  • alapanyag kezelés esetén a beszerzési ár beállítása segít a különböző beszállítók közötti választásban,
  • menü tervezés n-3 héttel korábban elkészülhet, így tervezhető a beszerzés ás a gyártandó adagok száma egyaránt,
  • sarzs kezelési lehetőség, bevételezésnél fel lehet tüntetni a lejárati időt, így tervezhető az alapanyag felhasználása,
  • alapanyag raktárkezelése beszállítói törzs alapon működik, azélelmiszerek csoportokba sorolhatók.

Egyházi tulajdonban lévő ingatlanok esetén a bejövő csoportosított számlák szétkönyvelhetők az ingatlanon belül működő gazdasági szervezetekre. Tehát ha egy épületben van óvoda, iskola, gazdasági központ, akkor m² alapon a rendszer szét tudja bontani a gáz, villany és egyéb költségvetésben szétkönyvelendő költségeket.

És még sorolhatnánk megannyi extra modult, melyek segítik a gazdasági hivatalt, mint:

De ezekről beszélgessünk személyesen!

Átláthatóság segítségével a megtakarítás növelhető, és az utókalkuláció pedig segít a megerősítésben, a gyors döntésben!

A cikk szerzője:

Picture of Tandofer Informatikai Kft

Tandofer Informatikai Kft

Növeld hozzáadott értékkel a hatékonyságod