integ century

cRM

CRM

PROJEKT KEZELÉS
REKLAMÁCIÓ KEZELÉS

Mivel több modulon belül történik a tevékenységekhez kapcsolódó egyes folyamatok rögzítése, kezelése, az analitikus nyilvántartások jelentős részének előállítása, készletgazdálkodás, munkalapkezelés, teljesítmények mérése, megrendelések, árajánlatok kezelése, kiszállítások, projektek nyilvántartása, stb…, ezért van lehetőség minden lépés során Projekt Számot használni. Ennek nagy előnye, hogy mind költség, mind értékesítés oldalon meg lehet ezen számokat jeleníteni, és a végén egy DTR riport segítségével össze vethetők a számok, kimutatható a profit.

A folyamatok során előforduló minőségügyi problémákat a reklamációs rendszerben kezeljük, melyben minden lépés helyet kapott így 8D riport készítésére is van lehetőség. A rendszer szorosan együtt működik a beszerzési, raktározási, mérési, gyártási és értékesítési folyamatokkal egyaránt. Jogosultsági körök beállításával lehet használni, és CRM segítségével azonnal kommunikáció létesíthető az ügyfelek kapcsolattartóival.